4 Gambar… 1 je ceritanya

1. Saya balik-balik dari solat asar, sesuatu diletakkan atas meja saya.

2. Oh! Adakah barang yang saya tunggu.. meh kita keluarkan.

3. Bekas cantik tu. Kaca tau. Apa yang di dalam ye?

4. Oh.. Brownie. Sangat sedap dimakan sorang menggunakan sudu.

5. Penuh dengan badam tu.

Saya mengucapkan terima kasih kepada yang baik hati. Nanti kita main balas-balas kek eh.. Heheh. Terima kasih pada si penulis blog yang suka tayang tu gak. Kalau tak, mungkin tak merasa aku.

Feedbacks are most welcome. If you're from Seremban, you MUST.

