Recent Searches that led to My Blog

Aku kadang-kadang suka tgk yang word search yang membawa ke blog aku ni. Ada yang kelakar. Ada yang mengarut. Ini ada a few, yang logik dan sensible lah.

  1. jusco sell almond, hazelnut and walnut
    as far as i know of, jusco seremban does sell almond, hazelnut and walnut. pistachio too.if in jusco seremban, almond and pistachio are in the jusco selection containers, arranged at the cut fruits counter/shelf near the fish counter.but walnuts and hazelnut can be found at the baking items aisle.
    hope this helps.
     
  2. makanan melayu cameron highlands
    in my previous post pasal cameron highlands, i think i mentioned dua tempat makan melayu.
    Gerai Ikan Bakar Pak Nik – bukak malam 
    Kedai Makan kat Arked Peladang – bukak  siang. malam tak tau.Mak kawan saya ada bukak kedai jugak. Tapi tak ingatlah pulak namanya. Kalau nak ke arah Equatorial dari Brinchang tu, ada nampak bangunan gerai sebelah kiri. Dia ada kawasan nak parking keta yang agak luas. Ha di situlah. Dia jual nasi campur dan juga goreng-goreng ni. Tapi bukak siang jelah.
     
  3. seremban to cameron highland
    search ni tersangat selalu membawa ke blog aku.
    apakah sebenarnya korang carik? Jalan nak ke CH ke?
    aku ikut je Lebuhraya Utara Selatan tu dan ikut exit Simpang Pulai.
    Kalau ikut sini, jumpa Equatorial dulu. Brinchang. Bawah lagi baru jumpa Tanah Rata.
    Nak ikut Tapah boleh, tapi jalannya lebih berliku. Tapi korang jumpalah Tanah Rata dulu, baru Brinchang.
    Dekat Tanah Rata ada stabaks. Saje nak sebut.🙂
    Tapi aku anak beranak memang nak termuntahlah kalau naik ikut Tapah.
    Kalau korang orang Seremban, tinggallah komen. Saya selalu teruja jumpa orang sekampung😉
     
  4. pasar malam cameron highland
    Ini pun tersangat selalu membawa ke blog ku.
    Aku takde gambar masa gi pasar malam sebab sibuk membeli belah dan memastikan dua orang rugrats tu tak hilang.
    Apa yang nak diketahui tentang pasar malam tu sebenarnya?
    Pasar malam tu setahu aku Sabtu malam dia ada.
    Yang seingat aku, pukul 3 pun kadang ada yang dah bukak gerai.
    Apa yang dijual. Biasalah, bunga dan sayur sudah mesti.
    Sayur murah ke? Mmg murah. Ada bunga kobis, brocoli, celery, tomato ceri. Aku sebut yang aku suka😉 Harga aku tak ingatlah.
    Buah-buahan semua bosar-bosar. Epal, orange, Jambu kristal (Jambu rendam air gula kot).
    Lepas tu adalah souvenir² CH – keychain, mainan, magnet.
    Strawberi mesti ada. jem, stroberi celup coklat, buah, dll lah.

Ha tu jelah. Harap menjawablah persoalan yang selalu membawa ke blog aku ni ha.. ntah sape-sape pun yang datang.

5 thoughts on “Recent Searches that led to My Blog

  1. haha by putting in more references to cameron highlands, I am sure your blog would definitely pop up in a lot more searches in the future!

  2. faruq: that’s the whole idea.. heheh.
    kay: as you wud be mascot of kluang/s’pore, enna jerantut and june batu pahat.

Feedbacks are most welcome. If you're from Seremban, you MUST.

