Random Thoughts (Pemikiran Rawak)

1. Keinginan untuk mengemaskini blog ku adalah amat tinggi.. Namun, tahap kerajinan jauh menjunam.. kenapa? Nantilah ye..

2. Lamanya aku tak pegi Kedai Pak Tam.. Anyone?

3. Bilalah surat tu nak tiba? Kalau tak dapat hitam putih, secara lisan pun aku terima..

4. Berkaitan di atas, semalam masa mesyuarat aku sungguh terganggu sebab orang yang asek tanya aku dan kawan-kawan pasal analysis tools ada sama dalam mesyuarat tu. Ini mesyuarat internal je.. takde pun organisasi lain. Bila masa pulak dia ni keje kat sini. Oh my selipar Asadi! Terganggu betul aku.

5. Malasnya nak gerakkan diri untuk pandu dan balik.

6. Besok kena basuhkan kasut sekolah @fnan.. Argghh, kenapalah buat ibu macam ni???!!

Feedbacks are most welcome. If you're from Seremban, you MUST.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s