Kenapa Saya Lapar Sekarang Ni?

1. Sarapan pada jam 7 pagi tadi tak baca Bismillah agaknya.

2. Biasanya, time ni saya baru sarapan (untuk lima, enam hari kebelakangan ini).

3. Saya malas nak buat kerja, jadi saya nak makan.

4. Hari pertama kerja selepas 10 hari tidak bekerja, jadi saya mengada-ngada.

5. Saya mengharapkan dapat jumpa kawan masa makan. Jadi otak saya suruh perut lapar.

6. Supaya saya ada sebab nak tulis blog. Hahahahahahaahah.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan Selamat Kembali Bertugas (kepada yang baru nak tengok pejabat macam saya ni) dengan gigih dan bersemangat.

One thought on “Kenapa Saya Lapar Sekarang Ni?

Feedbacks are most welcome. If you're from Seremban, you MUST.

