Surat Cinta

(Note: Afnan & Sorfina tu anak aku. Mak Su tu adik suami aku yang bongsu.)

Afnan: Ibu, tadi kan, Mak Su tulis surat cinta.

K-lynn: Ha? Surat Cinta?? Mana awak tau?

Afnan: Iye! Sebab dia tak kasi Afnan baca.

K-lynn: Pandai jelah awak. Surat cinta tu apa?

Afnan: Alah, dia ada love, love (he means hearts ).

Sorfina: Surat cinta tu, perempuan bagi lelaki, lelaki bagi perempuan. Lepas tu dia ada love. Dengan ada pin.

K-lynn: (PIN?? WTH??) Dalam surat cinta tu dia ada tulis apa?

Afnan: Dia tulis I Love You.

K-lynn: Oh, eh? Kalau ibu tulis surat kat Afnan tulis I love you tu, surat cinta lah ye?

Afnan + Sorfina: Haah.

K-lynn: Kalau Ayah bagi Ibu, Ayah bagi Sorfina itu pun surat cinta?

Afnan + Sorfina: Haah.

K-lynn: Kalau ibu bagi Sorfina?

Afnan: Bukan, itu surat biasa. Sebab perempuan bagi perempuan.

K-lynn (dalam hati): Pandailah korang. Surat Luar Biasa macam manalah pulak.

8 thoughts on “Surat Cinta

  1. sufi: entah aku pun tak paham. nanti balik ni aku nak tanya dia.
    tapi kau kena ada masa diorang cerita ni.. bersungguh-sungguh.. lepas tu, giggle2. siuts je. dah lah mak su dia ada dlm keta lak masa tu.

    ys: haah, aku rasa betul. tapi patut aku tanya, mana afnan tau dia nak bagi lelaki.. sebab dia punye instincts cuma mak su tak bagi baca, mestilah surat cinta.

    balik ni aku nak soh diorang tulis surat cinta lah.. hehehe

Feedbacks are most welcome. If you're from Seremban, you MUST.

